Sote-taksi
Sote-taksi
Hyvinvointialueesi kuljetuspalvelukyydit
- Vammaispalvelulain mukaiset kuljetuspalvelut (VPL)
- Sosiaalihuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut (SHL)
Kuljetuspalvelumatkat anotaan oman alueen vammaispalveluista.
Lisää tietoa saat soittamalla oman alueesi vammaispalveluihin. Voit lukea lisätietoja myös oman kunnan/kaupungin tai hyvinvointialueen nettisivuilta.
Tilausnumerot
- Suupohja kuljetuspalvelut 010 337 4222
- Järvi-Pohjanmaa kuljetuspalvelut 010 337 4223
- Ilmajoki kuljetuspalvelut 010 337 4224
- JIK kuljetuspalvelut 010 337 4225
- Kaksineuvoinen kuljetuspalvelut 010 337 4226
- Lapua kuljetuspalvelut 010 571 0280
- Keski-Suomen HVA 010 192 000
- Kessote / Keski-Satakunnan HVA 010 217 6537
- Kuljetuspalvelut tekstiviestitilaus 18513 (050 574 6660)
- Lapua, Keski-Satakunta HVA 18513
- Keski-Suomi HVA 18398
Huomioitavaa
Kuljetuspalvelumatkoja yhdistellään mahdollisuuksien mukaan muiden kuljetuspalveluasiakkaiden kanssa samaan kyytiin.
Muistathan peruuttaa matkasi ajoissa, jotta kuljetuspalvelumatkasi säilyy käyttämättömänä.
Voit antaa palautetta kuljetuspalvelumatkasi tilaustapahtumasta tai matkasi sujumisesta sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@keskustaksi.fi
Matkan tilaaminen
Puhelimitse
Ilmoita välityskeskukseen
- Nimi
- Teetkö asiointi- tai virkistysmatkaa vai työ- tai opiskelumatkaa
- Lähtöosoite ja määränpää, mainitse myös paikkakunnat
- Päivämäärä, kellonaika ja tarvittaessa perille saapumisaika
- Onko mukana apuvälineitä tai jotain muuta huomioitavaa
- Onko mukana saattaja tai avustaja
- Onko matkan aikana tarvetta lyhyelle pysähdykselle esim. postilaatikolla/pankkiautomaatilla.
Ilmoita kaikki tarvittavat pysähdykset. - Tilaa samassa puhelussa myös paluumatka, jos aika on tiedossa
Tekstiviestitilaus
Matkaa tilatessasi kirjoita viestiin seuraavat asiat:
- Asiakkaan nimi
- Teetkö asiointi- ja virkistysmatkaa vai työ- ja opiskelumatkaa
- Matkan tarkka lähtöosoite sekä määränpää, mainitse myös paikkakunnat
- Päivämäärä, kellonaika ja tarvittaessa saapumisaika perille
- Onko mukana apuvälineitä tai muuta huomioitavaa
- Onko mukana saattaja tai avustaja
- Onko matkan varrella tarvetta lyhyeen pysähdykseen
Saat paluuviestinä vahvistusviestin. Tekstiviestin hinta määräytyy operaattorikohtaisesti.
Anna palautetta Keskustaksille
Anna palautetta tai lähetä kysymyksesi täyttämällä lomake.